Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tradera

Publicerad 2007-08-28 23:13:55 i Allmänt - osorterat,

Nu har jag "traderat" hela kvällen och är innerligt trött på barnkläder och auktionssiter... Hittills ligger bara ett gäng stövlar och skor ute, men texten till alla annonser för pojkarnas avlagda tröjor, byxor och skjortor är klara - det är bara fotograferingen som saknas. Får ta den på torsdag och lägga ut annonserna då tror jag.

Vad gäller kläderna tror jag det blir ett 30-tal annonser i storlek 86-104. För den intresserade har jag samma säljar-id som bloggnamn :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-08-29 20:39:41

det gäller att inte lägga ut för många auktioner på en gång har jag märkt... man ångrar sig sen när de ärr avslutade och alla mail sakll skickas och allt ska postas och packas.... Har frågar mig många gånger om det är mödan värt... Samtidigt är det skönt att bli av med lite och få en extra slant att köpa nytt för ;)

Postat av: alacs

Publicerad 2007-08-29 23:00:30

Ja, har ju 4 ute nu, och ska splitta de övriga 27 i 2 eller 3 auktioner. Förra året la jag ut 20 st samtidigt, och det var ingen hit! Och då hade jag ändå tur att jag hade ett par st som vunnit mer än en auktion var, så jag kunde sampacka.
Primärt säljer jag grejer för att jag måste rensa. Skulle kunna lämna till Erikshjälpen, och det gör jag normalt sett med HM, Lindex, etc. Brukar inte ge ngt på Tradera. PO.P och Next har jag dock haft tur med och fått ett tillskott till klädkassan.
/alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela