Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Äntligen luktar det nytvättat!!!

Publicerad 2007-02-27 23:16:52 i Huset - renovering,

I morse kom de - mina nya maskiner! Stackars killar från fraktfirman fick först pulsa genom 1,5 dm snö med sin pirra och de nya maskinerna, sedan koppla bort de gamla - el, vatten och anslutningen mellan TM och TT. Det borde vi visst ha gjort själva...

Körde första tvätten nu ikväll, och den ligger i tumlaren och luktar sååååå gott - knappt så jag kommer ihåg hur nytvättad tvätt ska lukta. De gamla sunkiga maskinerna har förpassats till en annan värld; ville inte ens försöka kränga dem på Blocket.

Tvättmaskin

http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36&prod=8&urub=11113&prub=52378

Torktumlare

http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=42&prod=7&urub=11111&prub=52367

Än så länge står de uppställda på rad, men i sinom tid blir det en pelare av det hela. Tänk om bara tvättstugan kunde matcha maskinerna i fräschör... Nåväl, det blir i sinnom tid.

Kommentarer

Postat av: chris

Publicerad 2012-06-05 13:45:33

Hejsan!

Udda fråga kanske men jag tror vi har likadan torktumlare som dig. Vi har dock inte manualen till den och jag ser inget specifikt nr/namn än att den heter cylinda.

Ville bara kolla med dig va den heter så jag kan söka för rätt manual :D hehe

MVH

Chris

Svar: Hej, förlåt att jag inte svara tidigare, men jag hade helt missat din kommentar.
Om jag inte är helt ute och cyklar heter den TK40 eller TK46. Modellen finns inte längre, men det måste ju finnas manualer.
alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela