Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Avlastningsbord till hallen

Publicerad 2007-10-11 00:13:47 i Inredning,



Letar och letar, men hittar inget avlastningsbord att ha framför fönstret i hallen. Sprang på ett jättefint i perfekt storlek på Duka, men problemet var att det var i ek, och jag vill ha vitt. Och så när jag kollade runt bland era bloggar så hittade jag på det här bordet

image230 

Från Ellos, av alla ställen. Hade ingen aning om att de säljer möbler. Tror att två av dessa (det är bara 80 cm brett) bredvid varandra skulle fungera! Ska ta mig en funderare!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-10-11 11:18:07

Det ser jättefint ut! Vi köpte en säng till sonen från Ellos som vi är jättenöjda med. Man tror ju inte att det ska finnas så fina möbler på Ellos av alla ställen men de har faktiskt en del fint... Är också helt innen på vita möbler just nu, konstigt hur man ändrar sig för några år sedan hade jag aldrig kunnat tänka mig det, då var det olika träslag för hela slanten...

Postat av: Anna

Publicerad 2007-10-11 11:52:26

Kul du gillade bordet. Jag har också tänkt tanken att det skulle funka med två brevid varanndra. Om du köper dessa så vet vi ju om det blir bra=)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-12 22:44:07

vad fint bord, ja man kan bli förvånad ibland. Ellos av alla ställen ...

Postat av: Helena

Publicerad 2010-08-25 12:58:57

Hej!

Lenge siden innlegg ble skrevet her- hvordan gikk det?ble det bra med to av disse?;)

Har du bilde, er jeg interessert i å se resultatet?;) På jakt etter et lignende bord selv,bare med hylle nede i tillegg;);)Jättefint!

Postat av: Ulla

Publicerad 2010-10-23 15:11:33

Hej



Undrar var du köpt detta fina bord.

Hittar inte det på ELLOS som du skrev.



Tacksam för svar.



Ulla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela