Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Frestelser förstora att motstå

Publicerad 2008-08-17 20:36:03 i Allmänt - osorterat,



Ja, jag har shoppat lite. Fast bara väldigt lite. Eftersom det finns så mycket litet hemma redan. Fast det är svårt att motstå dessa små yttepytte stl 50-56-plagg. Och så har jag ju inget för en liten tjej. Nejdå, jag har inga fördomar - tjejer kan ha blått och killar rött (det hade de också, fast med lite killstuk på), men någon ursäkt måste man ha. Eller måste man?

Nåväl, om det nu blir en liten tjej (annars får hugade spekulanter med rätt objekt höra av sig), så finns detta på lut hemma:


Mexxtunika med trikåer. Blir ju lite fel säsong, men det går väl att ha en body under.


Tröja och byxor från PO.P med enfärgad mössa (mössan nedsatt från 95 till 20 - hade aldrig betalat det högre priset).


Samma set som ovan, men med randig mössa. Killarna skulle välja, och eftersom de var så billiga fick båda sin vilja igenom.


Virkad kofta



Och slutligen en liten filt med ulliga lamm på ena sidan. Mjukast frotté.


.

Kommentarer

Postat av: ~ Maria ~

Publicerad 2008-08-21 09:52:24

Jag = spekulant!

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-08-21 19:16:23

Den där virkade koftan var något av det sötaste jag sett. Klart att du inte har några fördomar men det är klart du...eh..jag menar HON...behöver lite tjej-tjejiga kläder också!!! med emfas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela