Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-12-04 07:54:50

Åh det är såna där fötter man bara vill stoppa näsan inunder och gnossa. Det går ju över sen. 's'



Ploppar och siffror i listan GÅR inte att göra med knapparna på blogg.se - men om man kopierar in dem från ett worddokument så kan man fylla på och redigera. Jävligt märkligt. funderar på att flytta igen

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-12-04 09:39:44

Åhh så gosiga små fossingar!

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-12-04 12:49:47

Åh gud så söta små tossingar. :)

Kul idé att göra fotavtryck. Roligt och kärt minne att ha sen. Jag är bara "amatörfotograf". Tar det som en stor komplimang att du frågade. Tack! Ha en jättebra dag idag! Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2008-12-04 14:03:15

Bebisfötter - finns det något sötare? ;)

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-04 19:04:56

De är ju så söta så man bara smäller av!

Postat av: petrapeps

Publicerad 2008-12-04 21:19:53

Åh, blir tårögd... Vackra!!

Förstår inte vad det är med mig... gråter vid minsta lilla bäbisgrej jag hör eller ser.. JISSES!

kanske för att jag bestämt mig att det inte blir fler bäbisar här,,,, det ger lite ångest..:)

Tur jag kan kika på andras bilder & bäbisar!

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-12-05 11:28:24

Jo det har varit vaket här med. Charlie är en riktig liten nattuggla. Det var han när han låg i magen med. Han har inte ändrat sina rutiner än. :)



Kram och ha en härlig helg!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-12-05 21:47:22

Gosiga, alldeles oanvända!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela