Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Fina presenter!

Publicerad 2008-02-03 14:21:34 i Allmänt - osorterat,

Igår fyllde jag år och här är ett urval av de presenter jag fick

image333

En röd fin köksmaskin från Bosch av O, svart Steltontermos av svärföräldrarna och Iittalas vackra glasskål av lillasyster m familj. Högst värderat är dock 2 par örhängen av sönerna - A hade valt ut ett hjärta i siluett med små stenar i rosa och H hittade stjärnörhängen. Gullekillarna!!! Av föräldrarskapet har jag fått pengar att införskaffa ett par vettiga promenadskor (vi har ju börjat "stava", syrran och jag) och av gudbarnen fick jag lavendeldoftande tvål. Tack allihopa!!!


Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-02-03 20:22:38

Tack för igår!!! Mkt trevlig kväll och lite ont i huvudet idag ;-)

Fint du fått till bloggen tycker jag.

Strax dags att titta på hyrfilm, bara lille E somnar snart så!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-02-03 21:27:22

Grattis i efterskott!

Postat av: -C-

Publicerad 2008-02-03 22:18:56

Stort grattis i efterskott - du fyller på min bröllopsdag :) Eller är det tvärtom kanske *s*

Jag är INTE avis på köksmaskinen *stampar i backen av frustration*!

Postat av: Brysselcatarina

Publicerad 2008-02-06 13:55:47

Grattis pa fodelsedagen! Pappa fran Varmland var har over helgen sa det var fullt upp (jag hade liksom 2 barn, han har blivit mkt gammal av sig) hela helgen! Grattis grattis i alla fall. Fina presenter!

och nu ar vi lika gamla igen, ha!

Postat av: alacs

Publicerad 2008-02-06 15:07:09

Tack för gratulationerna!

Pojkarna vill gärna att vi testar köksmaskinen - "kan vi inte baka pepparkakshus?" Inte pepparkakor men väl bröd ska det bli när vi är hemma igen från semestern!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-02-06 16:08:05

Ha den äran! Jag har en brun Stelton och samma Marimekkoskål, både en i glas och en turkosblå. Så snygga.

Postat av: alacs

Publicerad 2008-02-07 22:23:14

Anna - eftersom du inte har ngn bloggadress svarar jag på sängfrågan här: det är sängar från www.flexa.dk som enligt hemsidan nuförtiden bara har åf i Göteborgstrakten. Vi har dock köpt båda våra på blocket i olika omgångar.

/alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela