Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Från 32 till 19 på 15 minuter

Publicerad 2008-07-27 16:57:41 i Årstider/Högtider - sommar,



Efter nära en vecka med temperatur runt 28 grader har den de senaste dagarna legat på 32. Lite väl i överkant, kan jag kanske tycka:)

Idag låg jag på bryggan efter en simtur och spanade på ett stort moln som gav lite svalka. Några droppar föll, och innan jag riktigt fattade vad det handlade om vräkte regnet ned, åskan gick, blixten slog ned ett par gånger o hagel stora som ärter föll.

Föll gjorde som sagt även graderna, men nu är det återhämtning på g: 22 grader på uppgång. Kul med omväxling!



.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-07-28 21:09:46

Oj vad varmt ni haft det. Vi har också varmt men inte så varmt. Härliga dagar, njuut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela