Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-05-04 19:42:20

Oj, bordet blev ju som nytt! Jättefint och bra jobbat.
Själv tittar jag ut på altanen och har fått tipset av mamma att skura det. Det får bli när skräpet försvinner på fredag eller så.

Har precis fått tillbaka 3000 kr från tillbakalämnade IKEA-delar som går in på kontot. Helt ok!

Postat av: Elli

Publicerad 2008-05-05 09:32:16

Åh, ni är så duktiga!

Hehe, ja en död bäver... Det ska tydligen vara gott att tillreda sadeln men det är främst små, lite yngre djur som är smakliga. Denna var lite för stor. Faktum är att jag ska stoppa upp den! Har lämnat till en konservator. Första trofén, liksom =)

E.

Postat av: alacs

Publicerad 2008-05-05 13:19:36

Lillasyster - skönt med pengarna! Skura altanen? Låna vår högtryckstvätt vet ja!

Elli - du behöver in "nia" mig :) Jag har oljat och fixat alldeles själv :) Fast O har förstås grävt ogräset, det ska vi inte ta ifrån honom!!

/alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela