Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Surprise!!!!

Publicerad 2008-05-09 21:15:28 i Allmänt - osorterat,


Nu vet jag inte hur många av mina IRL-vänner som kollar min blogg då och då, men för många av er kommer väl detta inlägg som en liten överraskning, kanske?! För er andra så har det ju inte så stor betydelse, men i alla fall. Scrolla ned en bit....



















































Sådana här bilder är ju aldrig speciellt enkla att uttyda, men det är i alla fall huvudet till vänster och kroppen till höger... Eventuellt är det en liten Anna!

A och H är mycket exalterade, och undrar hur de ska stå ut till hösten med att deras baby ska titta ut, men det får vi verkligen hoppas att hon inte bestämmer sig för att komma allt för mycket tidigare.

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2008-05-09 22:15:27

Åh så roligt! :-)

Postat av: Lillasyster!

Publicerad 2008-05-09 22:59:01

Jag är sååååååå glad för er skull och för vår skull. Lilla Ellly behöver en liten Anna eller Iris. Våra killar kommer att bli superkusiner och brorsor för våra små tjejjer!

Stor kram

Postat av: Annette

Publicerad 2008-05-09 23:41:19

Grattis!!!
/Annette

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-10 00:29:50

Grattis!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-10 22:52:21

Självklart att det är en liten Anna =D

Postat av: Karin

Publicerad 2008-05-11 19:58:53

Vad kul med en bebis! Grattis! Vilken vecka är du i?

Postat av: -C-

Publicerad 2008-05-11 22:05:09

Men vad skådar mitt norra??!!! Åhhh så roligt, stort GRATTIS till den som komma skall :)!
Det är så man blir tårögd ju!
Vet ni redan att det är en liten Anna? Vilken vecka? Får jag gissa på början av oktober; syrran blir nämligen mormor då (ehh...är inte ni lika gamla by the way ;)?) och systerdotra gjorde UL förra veckan. F ö var vi nära att döpa Gulla till Anna, ett jättefint namn!
Bamsekram!! Och en önskan om utförliga rapporter *s*

Postat av: Karin i karlstad

Publicerad 2008-05-12 08:37:42

Grattis, grattis!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-05-13 20:26:05

Åh så kul! Och Anna är ju ett mycket bra namnval :)
Vet ni att det är en lillasyster?
Det låter så mysigt med en liten trea, är själva i valet och kvalet men vet inte riktigt vad vi vill....
Ha det bra!

Postat av: Elli

Publicerad 2008-05-15 10:26:55

Mamma skvallrade för ca 2 veckor sen men jag har inte vetat om jag skulle veta. Men NU kan jag studsa, hoppa och vråla Åh så kul! Grattis! SÅ glad för er skull!

Vet du då... jag har drömt om att ni skulle få en tjej, för kanske 3 månader sen. Creapy.

Hur långt är du kommen och när är det aviserad leverans?

Många kramar!

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-05-19 13:22:35

Klickade in mig här från en annan blogg. måste ju säga GRATTIS! :D

Postat av: bryssel-annacatarina

Publicerad 2008-05-20 14:21:17

Grattis grattis till forsta anblicken pa den lilla/e!
Snyggt namn ni planerar forresten! Passar overallt och i alla lander, och blir inte konstigt med e-post och tangentbord utan a, a, o!
Hoppas du mar bra och njuter av graviditeten.
massor av kramar fran oss

Postat av: Marit

Publicerad 2008-05-23 22:33:44

Första gången jag e inne på din blogg.
Men stort grattis !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela