Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tack Blocket

Publicerad 2008-11-10 13:52:23 i Huset - hall övervåning,



för ännu ett litet tillskott till kassan :) Vi har ju köpt en Billy till vårt nya bibliotek, och därmed blev vår stora Add-On i körsbär överflödig. Kollade lite priser på Blocket på andra liknande hyllsystem, och la sedan ut den förra lördagen. Inget hände på en vecka, men i fredags ringde någon och var intresserad. Ett första besök i lördags gav oss handpenning, och senare samma dag hämtade de hela hyllan. Härligt att bli av med den till en hyfsad peng!

Nu ska pojkarna eventuellt få en dator- och läxplats där bokhyllans stod.


.

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Publicerad 2008-11-10 14:33:26

Alltid välkommet med lite tillskott i kassas! :)

Kram

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-11-10 14:39:23

Nu får jag försöka lägga ut min bokhylla också, dock lite svårare eftersom den är nedmonterad, men kanske går ändå!

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-11-10 16:13:01

Blocket är bra när det går så smidigt.... men det är inte kul med alla de där som ringer och skall ha sakerna gratis. Bläh! Till dom brukar jag direkt säga att sakerna är redan sålda... och till begärt pris ;-) Jag menar det är ok att pruta.... men inte be att få alternativt betala typ 5 kronor om man begär 300 kronor.



Grattis till ert kassatillskott! Ha en bra dag!

Kram Lotten

Postat av: Medea

Publicerad 2008-11-10 19:51:16

Attans, ni skulle gjort ett klipp och köpt mina Billy som står och skräpar i vardagsrummet! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela