Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

the hunger site - ge ett gratis bidrag om dagen!

Publicerad 2008-11-12 20:01:32 i Allmänt - osorterat,



Via The Hunger Site kan du donera bidrag utan att det kostar dig något annat än en knapptryckning - sponsorerna ger bidrag baserat på hur många som klickar varje dag. Jag går till siten en gång om dagen och knappar mitt stöd för Mat till behövande, forskning kring Bröstcancer, mer Barnhälsovård, ökad Läskunnigheten, våra Regnskogar och för utsatta Djur. Man väljer vilka man vill stödja!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-11-13 18:47:37

Det är en bra idé och tänk att jag hade länken kvar sedan nästan 10 år från dig. Nu har jag börjat klicka igen.

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-11-14 09:10:50

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-11-19 13:44:31

Ska genast klicka massor!!! Tack för tipset och tack för grattiset förresten. Har inte riktigt hunnit runt för att tacka ordentligt. Kram och ha en jättebra dag idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela