Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Steninge slott

Publicerad 2008-10-05 16:21:01 i Allmänt - osorterat,



Vi gjorde en utflykt till Steninge Slott i fredags. Deras stenladugård från 1873 är otroligt vacker!



Hos dem finns Fabriksutförsäljning, men vi hittade inget som direkt föll oss i smaken. Däremot åt vi en god lunch med broccolisoppa, ostkaka och salladsbuffé.

Tyvärr är själva slottet bara öppet på helgen, så vi kunde inte få oss en titt inomhus. Blir väl att man får åka tillbaks någon annan gång.

.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-05 21:07:15

Oj så lite du har kvar. Känns det nervöst eller vill du bara få det "överstökat" nu?

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-05 21:31:14

Ska bli spännande att höra hur du upplevde det denna gång. Jag var så nervös första gången jag skulle föda och så gick det så bra så nu är jag nästan lite kaxig. Det kommer säkert att inte gå lika bra denna gång....

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Publicerad 2008-10-06 12:53:29

Lät som en helmysig dag! :)

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-10-06 19:09:14

Fabriksutförsäljning av vaddå? shoppingsugen Jag åker nästan förbi en gång i veckan när jag träffar kund i Märsta, det vore kul att titta in där om jag visste att där funnes något intressant att köpa. :) Lagårn är verkligen magnifik...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela