Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Evelina Rosenberg

Publicerad 2008-10-13 20:18:33

Hej,

sökte efter döskalletapeter på Internet och fann denna hemsidan. Dina barns tapet är superhäftig och jag skulle bli jätteglad om Du kunde maila mig var Du har köpt den, vilket fabrikat det kan tänkas vara... TACK!

/ Evelina

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-13 20:37:56

Den är supersnygg på väggen, säger lillasyster alacs. Sonen har den också och det är från Sandbergs kollektion.



Titta mer här: http://www.sandbergtapeter.com/default.asp?lid=10&ulid=25&show=3&katdel=3&psid=80&vid=333&vrank=1



Om länken inte funkar så gå in på Sandbergtapeter.com

Den heter Roger och fanns (när vi båda köpte den för 1,5 år sedan) i ljusblått, rosa och svart.

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-10-14 19:01:26

Vad gullig du är, ska skriva ihop ett inlägg om pannkakor med chokladsås och tjocka hotellmorgonrockar då ;)

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-10-16 16:03:02

NU får du tävla inne hos mig med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela