Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Skip Hop Dash Deluxe

Publicerad 2008-09-20 23:33:04 i Personligt - Ebba,



Jahaja, så föll jag också för denna skötväska :) Jag som intalat mig själv att det funkar alldeles perfekt med en vanlig rygga, och så plötsligt hade jag helt enkelt beställt en väska från USA. Var lite sugen på den svarta, men eftersom vagnen är marinblå kändes det bättre med den röda väskan. Får se om den eller bebis kommer först.

Har jag inte räknat helt tokigt landar priset ett par 100-lappar under priset i svensk affär. Får väl se vad gäller tull etc.




Foto: www.kiwikidsgear.com

.

Kommentarer

Postat av: Misen

Publicerad 2008-09-21 08:58:36

Den är supersnygg! Blir lite avis faktiskt. Håller tummarna för att de kommer ungefär samtidigt. :)

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Publicerad 2008-09-21 14:24:16

Åh jättesnygg!

Postat av: alacs

Publicerad 2008-09-21 20:16:38

Jag såg den svarta "live" och är den röda lika snygg så är det kanon! Hoppas bara att man inte åker på tull...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela