Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Smått till köket

Publicerad 2008-09-22 20:59:35 i Inredning,



Stalands hade 10% på hela sortimentet under veckan som gick, så jag tog en tur dit i lördags. Vi funderar på en ny soffa, men jag kände mig inte inspirerad att titta. Hamnade istället på deras inredningsavdelning, och kom därifrån med ytterkrukan Ribes som komplettering till de jag har, och 4 manchetter i silver. Ska få flytta in i köket så snart det är klart.



    

Foto: Cult Design



.

Kommentarer

Postat av: Hallakulle bygger bo

Publicerad 2008-09-22 22:32:56

Om du inte kan gå till Nordiska tycker jag att du får önska dig choklad av alla du känner. Choklad till dig. Kläder till bäbisen. :)

Postat av: Nr. 5

Publicerad 2008-09-23 13:34:28

Heisann

Hehe, nei velsmor er min lille datter på 2 år. Det betyr vel noe ala lillemor, eller mini :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela