Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

God Jul

Publicerad 2009-12-22 21:00:18 i Årstider/Högtider - jul,


och ett riktigt Gott Nytt År!

Jag kan ju inte skryta med att ha uppdaterat bloggen speciellt flitigt sista tiden, men det har varit annat som upptagit min tid :)

Nu blir det nog däremot en mer avsiktlig paus ett par dagar där tiden istället ägnas åt att fira jul med familj och vänner. Barnen är hos mig över de närmsta juldagarna, för att sedan fira lite med sin pappa, och dessutom passa på att uppvakta Farmor och Farfar på deras 50-åriga bröllopsdag. Grattis Farmor och Farfar om ni läser detta!

På återseende!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-12-22 21:59:05

God Jul & Gott Nytt år önskar jag oss alla. Glad att mina barn får fira med sina kusiner och jag med min syster och föräldrar. Extra trevligt att mannen kommer nu också!



Ser fram emot att stänga år 2009, som inte går till historien som den bästa, inte ens näst bästa och kanske inte ens på topp 40! Nåväl, nytt år hägrar och det kan bara bli bättre!!!

Postat av: Catarina

Publicerad 2009-12-23 13:29:18

Undrade just om du skulle komma tillbaka till oss trogna läsare ; )

God Jul alacs och A, H och E med kusiner, mostrar och morföräldrar! 2010 blir ett kalasår för kvinnor som du. Vänta bara.

Postat av: Kiki

Publicerad 2009-12-24 05:43:01

Hoppas du får en skön julhelg!

Kram k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela