Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Lycka:

Publicerad 2009-12-04 10:16:13 i Ny framtid - blandat,


  • att dansa lite till Norah Jones med E på fredagsförmiddagen. Båda fortfarande i pyjamas. Vi myser och njuter av en härlig stund. Hon är min ögonsten.


  • killarna, mina kaxiga, mjuka, goa, envisa killar, som jag får se på måndag igen


  • tända ljus, röda tulpaner på bordet, lite julstämning. En fin dag ute. En fin dag inne.


  • lunch med goda vännen U och middag med lillasyster och hennes barn.


  • alla omtänksamma vänner och familj, verkliga och här på nätet, som bryr sig och tänker på mig.


  • något nytt ..


Hoppas ni alla får en fin helg med familj och vänner, kanske lite glögg, en julmarknad, julstök, och lycka!



.



Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2009-12-04 12:04:33

Trevlig helg till dig med ;-)

Postat av: C

Publicerad 2009-12-04 12:35:20

Välkommen på söndag om lusten faller på! Vi blir inte så många, och de andra kommer vid 15-tiden. G har fått hostmedusin och har inte längre feber. Hoppas vi ses!!!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2009-12-04 13:29:23

Tack detsamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela