Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

I morgon fyller jag år :)

Publicerad 2009-02-01 22:50:41 i Allmänt - osorterat,



Tack kära familj och vänner för de fina presenter jag fick!!!



Iittalas små dessertskålar - både i klarglas och frostat glas, Kiwi i frostat och grått, det vackara fatet från Mateus som stod på önskelistan och skålen Ostron, också den från Mateus, fast i samma fina röda som fatet. Dessutom fick jag en fin ängel-mamma från barnen. Den kommer från Miljögården, coh jag ska försöka fota i morgon.

Tjuvstartade nämligen idag med lite födelsedagsfika och middag, eftersom det alltid faller sig lite bättre med dylika aktiviteter en helg jämfört med en måndag.

I morgon ska syster vara barnvakt och mannen bjuda ut  mig på lokal!!!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-02-02 08:38:09

Stort Grattis på födelsedagen, världens bästa storasyrra. Pok

Postat av: Lotten

Publicerad 2009-02-02 08:45:37

Grattis på födelsedagen!

Postat av: -ME-

Publicerad 2009-02-02 09:11:26

Grattis på födelsedan! :)

Postat av: ~ Maria ~

Publicerad 2009-02-02 09:58:30

Grattis på födelsedagen! Vilka superfina presenter och utbjuden av maken med barnvakt - vilket lyx!

Postat av: Kiki

Publicerad 2009-02-02 19:16:34

Grattis, grattis! Hoppas ni har trevlig ikväll! :D

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-02 20:22:25

Grattis! Vad kul att du fick det fina fatet du tipsade om. Hoppas er kväll ute blev trevlig.

Postat av: Proforma

Publicerad 2009-02-02 23:39:48

Tack för kommentaren hos mig igår. Grattis på födelsedagen får jag passa på att säga när jag är här. Så fina presenter du fått!

Postat av: Lidingömamman

Publicerad 2009-02-04 12:46:30

Grattis i efterskott. Hoppas att du fick en riktigt bra födelsedag. Vilka kanonfina presenter du har fått. Inte helt fel heller att få gå ut på tu man hand med maken.



Lidingömamman

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-04 13:47:03

Ja visst är den bra TENS?! Jag prövade den igår och den är ju som effektiv. Fick lite flashbacks från förlossningsarbetet också....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela