Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Utmanad

Publicerad 2009-02-12 21:55:06 i Allmänt - osorterat,



Jag har blivit utmanad av Hanna


Reglerna lyder: Gå in i "mina bilder" på datorn, öppna sjätte bilden i sjätte mappen. Sätt in bilden i bloggen och skriv något om den. Utmana vidare och berätta för den/dem att de är utmanade!


Hotell Cinco Plazas i Puerto del Carmen, Lanzarote.

Där har vi varit 3 gånger, och skulle inte ha något emot att byta ut tråkvädret här hemma mot två soliga veckor där nere just nu!!!

Jag utmanar den som vill anta utmaningen! Skriv gärna en kommentar om du hoppar på!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-02-12 22:33:23

Åh så härligt det hade varit och varit där och inte här! Längtar verkligen tillbaka när jag ser denna bilden.

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-13 13:38:20

Så skönt det ser ut!



Jag hoppas att det bara tar fyra timmar för mig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela