Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Familjemiddag på en kvart

Publicerad 2009-03-04 17:29:48 i Mat, bak och dryck,



Igår när jag kom hem stod det ett  på trappen. Spännande! Det innehöll  4 familjeförpackningar Kyckling Röd curry från Findus.

Varför då?

Jo, sedan något år tillbaks är jag med i Buzzador där man genom att prova en produkt eller tjänst och sedan pratar om  och visar den för sina vänner (har skrivt om en annan kampanj här) marknadsför nyheter.

Aktuell kampanj är alltså Familjemiddag på en kvart från Findus. Ska laga till den nu idag, så får vi se om det är något som kommer att få finnas som reserv i frysen för framtida behov.


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-04 19:50:32

Seså, langa hit en gratis middag omedelbums ;-)

Får prova den på man och barn, själv får jag hålla mig till min "shot" 6 dagar till...

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-04 19:51:04

Seså, langa hit en gratis middag omedelbums ;-)

Får prova den på man och barn, själv får jag hålla mig till min "shot" 6 dagar till...

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2009-03-05 08:36:42

Mat kommer till er oxå! Vi kanske kan ses en kortis ikväll?

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-05 11:08:26

Kan vi absolut göra!

Postat av: -ME-

Publicerad 2009-03-05 12:29:47

Jag får bara tramsinbjudningar. 'tjura' Som den här där man måste ha 3G-telefon. 'Schäkta mej, men min mobil är ångdriven. Ge mig nåt jag kan använda istället... :p

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-06 19:44:03

Jag är också Buzzador men har inte fått ett så bra erbjudande på länge. Hoppas det smakar!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-07 10:50:21

Åh, den där kampanjen fick aldrig jag inbjudan till! :-( Däremot är jag just nu buzzador för ett nytt kaffe från zoega. Passar en kaffe-junkie som mig.. ;-)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela