Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Blossa 09

Publicerad 2009-11-16 19:11:08 i Årstider/Högtider - jul,




Blossa 09 Clementin är införskaffad. Nyttjade möjligheten med föranmälan, och hämtade i grevens tid. Provsmakning av denna får vänta tills årets glöggtillställning hemma i huset. Häromdagen hittade jag en lättglögg från Blossa som är ny för året - Blossa Apelsin. Snygg flaska och en inte helt oävet innehåll! Flaskorna i sig är inte helt tokiga heller.







.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-16 21:40:00

Apelsinflaskan var fin! Clementinglöggen är sketgod att blanda 50/50 med Mackmyra Special 03 kan jag tala om. Maken höll på att dööööööööööö när jag hällde ihop dem men vi provsmakade båda samtidigt och doften sa att de borde passa ihop. Det gjorde de. :)

Postat av: Maja.

Publicerad 2009-11-16 22:35:02

Måste jag också införskaffa mig, verkar riktigt smarrig ut:)

Postat av: Ronja Bergqvist

Publicerad 2009-11-16 22:36:41

hatar glögg men älskade flaskorna !

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-17 09:39:55

Supersnygga flaskor. Är inte så förtjust i glögg men dessa måste man nästan prova

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela