Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Karlstad

Publicerad 2009-11-22 23:03:38 i Allmänt - resor,


Ebba och jag har varit på utflykt.

Vi tog tåget till Karlstad, och bodde hos mamma och pappa. Men vi hade ett späckat schema, så vi var inte hemma så värst mycket. Tyvärr var det ju ett riktigt sk-tväder under större delen av helgen, så det var besök hos vänner och shopping som upptog större delen av tiden.

Lördag bjöd dock på fint väder så då åkte vi till Mariebergsskogen. Vi var i Lill-Skogen och tittade på alla djuren. Sedan en promenad ned till kvarnen och runt till Naturrummet. Berättade för Ebba vad vi haft för oss där i skogen när vi var små :) Tänk att Svenska Rallyt gick igenom skogen för länge sedan. Vilket galet tilltag - skrämma ihjälp djuren!

Klicka för större bilder!









.

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2009-11-23 11:07:53

Det låter som en bra helg!



Svar: Jag det kan man nog göra, det gäller bara o förankra preseningen ordentligt för annars kommer det luft under o då kansek hela växthuset lyfter ;-)

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2009-12-03 22:20:08

Tack Cornelia, ja det var en bra helg!



Hoppas huset får stå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela