Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Åter i civilisationen!

Publicerad 2010-08-02 00:12:09 i Allmänt - osorterat,


Nu är jag tillbaks. Jag och barnen är åter i stan efter 3 underbara veckor på landet. Sista kvällen innan de åker (går, cyklar) till sin pappa. 3 veckor på raken med mina juveler har gjort gott. Visst har vi haft våra duster. Men överlag har allt gått bra.

Jag tar ut sorgen i förväg och vet inte hur jag ska stå ut i höst att bara se dem varannan vecka. Vi har delat 50/50 på de två stora sedan han flyttade, men som mest 5 dagar på annat håll, och dessemellan bara 2 dagar iväg. Nu vill pappan gå över till veckovis boende. Det kanske är bättre för barnen, men definitivt inte för mig.

Oops, där halkade jag iväg. Det här inlägget var ju mest menat att informera berörda om att bloggande återupptas :)


.

Kommentarer

Postat av: Anguin

Publicerad 2010-08-02 08:44:04

Skriv du bara! Jag läser gärna! ;)

Postat av: lilla ja

Publicerad 2010-08-04 21:48:02

Hej!

Jag har halkat in i din blogg! :)

Är precis nybliven nyskild och idag är det första natten som jag är utan mina tre "tonåringar"

oj vad tufft!

kram !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela