Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Jag kommer att flyga fram

Publicerad 2010-08-17 00:29:44 i Personligt - motion,


Det är inte klokt vad snabbt, lätt och smidigt jag kommer att kunna springa nu när jag får min Garmin Forerunner 305!





Eller, kanske inte? Jasså?! Men som den sifferälskare jag är, och allt vad statistik heter, så kommer denna lilla manick att göra mitt joggarliv så mycket enklare när jag kan ha koll :) Och blir det enkelt att ha koll på hastighet och puls, ja då kommer det att gå som en dans ute i spåret. Det är jag helt övertygad om. I morgon så smäller det! Can't wait!


Vad får dig att längta ut?


.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-17 08:15:08

Det är klart det kommer gå super med en ny klocka, du ser väl hur vi flyger fram på våra promenader :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela