Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Före och efter - Välkommen in!

Publicerad 2010-12-13 23:40:11 i Freja - hall,


Ivrigt påhejad av Lillasyster är det väl bäst att passa på och smida medans järnet är varmt!

Alltså, välkommen in i min lilla boning. Planlösningarna ligger här.

Före varade inte länge, tack och lov. Tog tag i renoveringen direkt jag flyttade in. Mer om renoveringen finns under respektive Freja-kategori nere till höger. Rum för rum.







Efter - dvs. det färdiga resultatet. Så gott som färdigt. Det står lite tavlor på byrån; de ska upp på väggen. En dag.







.

Kommentarer

Postat av: Maria G.

Publicerad 2010-12-14 05:50:11

Jättesnyggt! Och tapeten är hur fin som helst, min mamma har den i sitt trapphus ner till deras källare, den gör sig inte rättvisa på bild.

Du har bra smak, jag ser gärna fler bilder från ert fina hem!

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-12-15 22:52:11

Nu förstår jag det där med tomtarna, de är ju huuuur häftiga som helst!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-12-21 13:46:12

@Maria G - tack! Och hoppas du har återvänt för lite fler bilder :)



@ -ME- eller hur!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela