Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-12-28 20:17:26

Äsch då, det behöver inte vara filat och fejjat förräns på fredag när vi alla kommer! :-)

Postat av: H

Publicerad 2010-12-28 20:24:33

Haha, ser ut som i vårt kök just nu! Tacomiddag i all ära, men att ta hand om allting efteråt är ingen höjdare..

Jag tänkte dock bänka mig i soffan med ett glas rött och en skål med chirre nu. Köket får sambon ta hand om. Antingen ikväll eller imorgon. Jag är ändå inte hemma då, så jag slipper se eländet ;-)



Kram!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-12-28 21:33:40

@Lillasyster - tänkte ni skulle komma vid 15 och fixa det medans jag går till gymet..



@H - Låter som en plan vad gäller sambon och köksröjning. Han har ju hela dagen på sig i morgon...

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-12-28 21:57:55

Haha, eller hur! Du har ju både onsdag och torsdag på dig att gå på gym, så schas iväg med dig!!!

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-12-28 23:45:01

Jag gillar blöjan särskilt mycket. Blir själv ofta förvånad över vilka konstiga ställen de kan hamna på.

Med magsjuka på magsjuka har jag inte ens fått plåten från griljeringen ren här ännu. det har hela tiden kommit nåt kväden på dagarna opå kvällen har jag trotsat disken och sett film.

Postat av: Majjen

Publicerad 2010-12-29 10:46:33

Tack, äntligen!!! En bild som tilltalar mig mycket, för jag ser att jag inte är ensam om att ha kaos ibland!!! Men så snyggt det blev hos dig när du väl satt fart, gav mig lite mer energi att fortsätta plocka i mitt kök.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela