Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Bokslut 2009 Q4

Publicerad 2010-01-14 21:35:39 i Allmänt - osorterat,


Nu var det meningen att en summering av oktober-december skulle dyka upp. Fast så blir det inte. Inte än. Kanske senare.

En väldigt kort summering ger i alla fall att saker och ting börjar se ljusare ut. Backdrop är väl då jag inser att jag inte kommer att kunna behålla huset. Positivt är att tiden har en förmåga att lägga saker bakom sig. Mot slutet av Q4 dyker diverse ljuspunkter upp. Några mer långvariga, andra lyser upp, ger glädje och tonar ut. Lämnar dock bra känslor i efterdyningarna.

Har du summerat ditt 2009?



.

Kommentarer

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-01-15 13:28:01

JOmen visst har jag summerat. Det var ett skitår.

Bums i papperkorgen med det. fast det var roligt att knyta kontakten med goa vänner som du igen! Kramen

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-01-16 22:18:50

Ja i mitt eget huvud har jag summerat 2009 några grånger, på många sätt va det ett dåligt år men det fanns många härliga stunder och ljuspunkter oxå.

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-01-18 21:16:12

Japp, det mesta finns på min blogg: http://varannanveckamamma.blogspot.com/2009/12/summering.html



Och så har jag siat om kommande 2010: http://varannanveckamamma.blogspot.com/2009/12/antligen-slut-pa-aret.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela