Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Flirt

Publicerad 2010-06-01 16:28:00 i Ny framtid - välbefinnande,


Jag har blivit flirtad med. Fast det fattade jag inte först. Det hör ju inte till det vardagliga, om man så säger.

Stod på IKEA och försökte få ordning på vilken kombination av deras förvaring Broder jag skulle ta med mig hem. Då, någonstans i bakgrunden, hör jag Vad kan jag hjälpa dig med, hjärtat? Ingen reaktion från min sida. Då kom han fram, killen i infodisken, och lite generat konstaterade att det var mig han hade frågat om han kunde hjälpa...

"Förklarade" halvt om halvt att det var så länge sedan någon kallade mig hjärtat, att den hörcellen nog låg i träda.


När flirtade du med någon senast?


.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2010-06-01 22:08:11

Hehe! Flirtar rules!

Postat av: malve

Publicerad 2010-06-02 09:05:40

Najs!

Ikea är grejjen! En kompis träffade sin f.d. där - en flirt som ledde till utväxling av telefonnr o.s.v.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela