Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-06-17 00:03:44

Den är underbar!

Postat av: malve

Publicerad 2010-06-17 09:37:11

Japp - den satt som en smäck!!!

Jag går allt som oftast och nynnar på den - och kom i söndags på att jag nog fick lägga band på mig under överlämningsmiddagen - inte så lyckat att nynna på den inför exet :-O



Postat av: Åsa

Publicerad 2010-06-17 20:49:58

Pang på, rätt in..

Den är fullkomligt perfekt i varenda liten låt, varenda melankoliska lilla textbit

Tänk att stå där med hjärtat krossat och se kärleken gå vidare kan bli så vacker musik.

Postat av: Mitt i Fågelsången - byter snart namn

Publicerad 2010-07-01 12:52:52

Louise - den blir dessutom bättre för varje gång, tycker jag.



Malve - ha ha! Näe, kanske inte rätt låt just då!



Åsa - ja, visst är det underligt. Tyvärr gör den mig akut påmind om allt när jag hör den, men kan ändå inte låta bli att lyssna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela