Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Att äga en Porsche är en upplevelse

Publicerad 2010-03-11 17:57:29 i Allmänt - osorterat,


Så inleds ett inbjudan jag fick idag. Det är Porsche Center i Stockholm som vill berätta för mig om bilens design, säkerhet och köregenskaper en kväll nästa vecka.

Undrar om de vet att jag är en ensamstående 3-barnsmorsa på en 60%-tjänst...

Coachen Elizabeth Gummesson föreläser och Pontus Frithiof lagar mat. Tja, man kanske skulle ordna barnvakt??


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-03-11 18:15:53

En ensamstående mamma med en massa..... potential....! ;-)



Klart du ska dit, mingla och titta!

Postat av: Kiddan

Publicerad 2010-03-11 19:38:17

Wow! Du tillhör deras målgrupp tydligen :)

Postat av: Blogger

Publicerad 2010-03-11 20:11:22

Fan nästan så jag vill ta mig dit. Gratis käk och chans att mingla med potentiella kvinnliga Porsche ägare. Najs.

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2010-03-11 21:14:27

Lillasyster - ja, kanske det. Ska se om E kan bo hos O nästa torsdag oxå! Men jag vill ju ha med mig någon...



Kiddan - ja men eller hur :) 3 ungar i en Porsche. För att inte tala om barnvagnen..



Blogger - vi kan nog ordna mingel annorstädes ;)



/alacs

Postat av: Karin

Publicerad 2010-03-11 21:15:02

Ja, vi har samma riva ut problem här hemma. En anledning var också att vi inte skulle rymma dörrar till alla fyra hyllor i bilen.... Men vi är nöjda ändå!

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-03-12 10:23:13

Elizabeth är en fantastisk föreläsare, det är värt att gå dit för att höra på henne bara. Du kan väl börja fråga om bagageutrymme och veckohandling och tre barnstolar + eventuella kompisar och såntdär? Lite...försynt? 'flin'

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-03-12 10:23:40

Weheee! Jag kan kommentera igen! :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela