Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ny kategori

Publicerad 2010-03-21 20:52:29 i Ny framtid - Hus,


Alldeles snart, i en blogg nära dig, kommer en ny kategori. "Freja". "Freja - vardagsrum", "Freja - kök", "Freja - uteplats" - ja, du fattar väl vad det är frågan om?! På tisdag smäller det!!!! Och för att riktigt "bo in mig" allldeles direkt, så ska jag ta med golvpapp och täcka det som så småningom ska bli Ebbas rum, för att kunna ställa dit diverse grejer redan på tisdag. Och ta dit nya blomlådan för utebruk.

Nr 1 blir att riva allt gammalt. 10-11 april är det rivarparty, så du som är i närheten är välkommen. Är du inte i närheten får du gärna skänka oss övriga en tanke - kan nog behövas lite "willpower" för att bli av med det gamla.

Välkommen med på min resa!


.

Kommentarer

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-03-22 09:33:50

ska bli kul och spännande att vara med på din nya etapp här i livet! kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela