Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Blocket i helgen!

Publicerad 2010-11-12 15:55:09 i Allmänt - vardagsliv,


Det blir en blocket-helg i helgen! Nu måste grejerna väck! Elfasystem, hyllor,
kläder, prylar. Ut! Och det som inte ryker där får finna ett nytt hem via Kupan.
Rensning på gång. Fast jag förstår inte hur jag fortfarande kan ha grejer att
rensa. Trodde i min enfald att jag städade ut allt överflöd när jag flyttade.

Men tydligen inte.


Har du några lik garderoben?


.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-11-12 17:57:04

Nä jag skulle behöva garderober. Till min klädkammare. Är inte elfa sånt jag borde ha i min klädkammare? Vad är det för mått på det du vill bli av med?

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-11-12 21:30:15

Haha, säkert en hel del. Men vi har rensat en del redan. Småkrafs och framför allt barngrejer hoppas jag bli av med på loppis nästa helg.



Vad är det för hyllor du har? Nåt i ek?

Kanske räcker med att lägga ut det här...

Postat av: Kdan

Publicerad 2010-11-13 08:14:07

Bra där! Jag/vi har oxå rensat hysteriskt de senaste tre åren. Fortfarande har vi mycket kvar, men mer ska bort. Vår strävan är att bara ha det vi verkligen verkligen använder. Svårt det där...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela