Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Dax för bio

Publicerad 2010-11-17 10:09:01 i Allmänt - vardagsliv,


Bio. Det var inte igår. Inte något avsett för vuxna iaf. Och då menar jag inte adult movies,
utan snarare något annat än ToyStory, IceAge, etc!!

Men i morgon är det bio. Frågan är bara vad vi ska se? Det är jag och kompis M som har
bestämt oss för att lämna stugvärmen och bege oss ut i vimlet :) Jag är sugen på någon
feelgood film. Inte action. Tror M är av samma åsikt. Ögongodis är aldrig fel.

Så, tips tack. Vad ska vi se? För att kunna ge ett genomförbart tips, så finns länk till aktuella
filmer i Kista här! I morgon torsdag, och från 18.00.

Tack!


.

Kommentarer

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2010-11-17 11:34:45

Bio, jippy!!!! Ser jag verkligen fram emot!!!! Kollade ngn film, Himlen är oskyldigt blå? I rymden finns inga känslor?



Kram

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-11-17 23:06:14

Himlen är oskyldigt blå är bokad 18.45! Käk innan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela