Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Nu har jag varit alldeles förskräckligt dålig

Publicerad 2010-11-15 22:44:07 i Allmänt - vardagsliv,


på att svara på era kommentarer senaste tiden. Men jag har gjort ett ryck, och åtgärdat det hela.

Tack för att ni ändå återkommer, läser och kommenterar! Ska verkligen försöka bättra mig!!!

Och i kronologiskt ordning då:

Tankar om tyg - det blev nr 2
Ett avsked och Ett avsked som blev definitivt - 7 veckor har gått, och han är saknad
Middagslyx? , Middagslyx! och If it's too good.. - Singel i storstan är inte speciellt imponerad!
Ett kort till farmor - farmor blev rörd och glad!
4*vänster - där fick jag mig en ny sanning av en gammal vän!
Älskade Ebba, 2år - på lilla frökens vägnar tackar jag för gratulationer!
Mest förvaring för minst pengar - ett gammalt dokumentskåp i mina gömmor har kommit till heders
Hej då Farfar - ja, jag är tacksam att jag fick vara där. För egen skull. För barnens skull. För O och G.
Om 2 månader - är inte längre 2 månader, utan 6 veckor. Närmare dag för dag.
"Nej, jag är i stan" - berg- och dalbana, det är känslorna för "situationen" i ett nödskal. Bryr mig. Bryr mig inte.
Höstlovsstress - asch då, det är jag som har höga krav på aktivitet. Det blev nog bra ändå.
18 månader - ja, det är föga tröst att vi är så många i samma sits...
Semesterplaner - inget är som väntans tider. Barnen vill inte greppa 3-månadersaspekten :)
Lättare sagt än gjort - fortfarande beslutsångest.

och så slutligen Fars Dag, som genererade en massa shopping!

Vad gör du för att komma ikapp gamla surdegar?


.


Kommentarer

Postat av: carina

Publicerad 2010-11-17 12:28:01

Jag är otroligt tacksam för att ha träffat dig.

Världens största hjärta och en otroligt skarp skalle.

Kram kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela