Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Inget vackert karaktärsdrag

Publicerad 2010-10-27 22:50:21 i Personligt - välmående,


Jag borde verkligen inte beklaga mig. 3 kanonfina barn, ett jobb jag gillar, älskad syster med familj, vänner i vått och torrt, föräldrar som finns för mig och barnen, ett boende som är toppen, en ekonomi som inte för mig till ruinens brant, och allt annat.

Men idag, eller just nu åtminstone, är jag fylld av självömkan. Usch. Inget vackert karaktärsdrag.


.

Kommentarer

Postat av: Anguin

Publicerad 2010-10-28 07:56:56

Äsch. Det är jag jämt :)

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-10-28 21:39:51

Jammen, om inte du ömkar lite om dig själv ibland, vem ska då göra det?

du är bara människa.



min värmländska faster berättade vad hon brukade tänka när det var en svår dag: "dä blir kväll i kväll mä". Och i morgon är ju en annan dag.



sköt om dig!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-28 21:59:12

Hej! Jag säljer massor av kläder och ett par snygga partyskor, till ett värde av 6000:-, på min blogg. Allt är oanvänt och därför i absolut nyskick. Spana gärna in, du kanske hittar något du gillar!! :)

http://emzaans.blogg.se/category/bloppis.html

Postat av: Millah

Publicerad 2010-10-28 22:37:13

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela