Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Utfall september

Publicerad 2010-10-01 22:15:46 i Personligt - motion,


Jag la in en spurt på slutet. Det räckte inte ända fram tidsmässigt, men i övrigt är jag nöjd!

Motion i tid: 20 timmar Utfall: 17h 50min = 89%
Motion i aktiviteter: 25 tillfällen Utfall: 25 gånger = 100%
Motion i km: 100 km Utfall: 101,93 km = 102%

Det är inte helt enkelt att få till motionen under barnveckorna. Allra helst inte om det dessutom är chokat på jobbet. Men jag kommer igen! Tror jag kör samma mäl i oktober?! Tiden får kanske justeras ner lite. Det är ju trots allten viss känsla att kunna nå målet!



Hur gick det för dig?


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela