Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Överväldigad, enormt glad och en gnutta tacksam

Publicerad 2010-09-12 19:51:41 i Personligt - jag själv,



Det är vad jag blev när jag såg hur många av er besökare som valt att berätta vem ni är. Helt fantastiskt att ni delar med er av en glimt av era liv. Det är ju ni som sätter villkoren för era besök. Det är ni som bestämmer om ni vill komma tillbaks eller inte. Och inte för att jag vet hur många av er som är gamla, och hur många nya besökare jag har, men roligt är det att ni är här. Jag tackar er kollektivt här för att ni ville dela med er! TACK!!!

Jag hoppas att fortsättningen på bloggen ska locka till återkomst. Inom kort kommer det endel före- och efterbilder på huset. Jag ska försöka engagera mig i Fototrissen, och så blir det även i fortsättningen tankar kring barnen, singellivet, endel återblickar, mest framåttänk, lite motion - helt enkelt en mix av mitt liv.

Tack för att ni hänger med mig!



/alacs

PS. Om någon kommer på att ni vill delge mig/andra läsare vem ni är går det förstås bra att göra det som kommentar till detta inlägg :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela