Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Glädjepåfyllnad

Publicerad 2011-04-13 22:28:08 i Personligt - välmående,


En vanlig onsdag. 4 mammor. 9 barn. Middag hos mig.

Barnen var ätna när de kom så där vankades det glass och lite "sips".
Mammorna fick Thai Takeaway.

Barnen spelade Wii, lekte pirater utomhus, fixade med PlayDoh och
som sagt, åt sips och lite godis. Plus glass. Mitt i veckan. Stor lycka!

Mammorna, som känner varandra sedan dryga 40 år (har vi ens fyllt
40??), fick prata, äta bortalagat, dricka ett glas rött och umgås.

En vanlig onsdag.

Det är vardagslyx och påfyllnad på må-bra-kontot
.

Tack fina vänner!!


Vilket konto fyllde du på idag?


.

Kommentarer

Postat av: Anguin

Publicerad 2011-04-14 07:22:42

Härligt!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-04-14 08:59:20

Tack, det var supermysigt och gott! Kram

Postat av: Stina

Publicerad 2011-04-15 15:16:39

Härligt!!! Och så nyttigt och bra för själen!



Mer glädje i livet! Vänskap betyder så oerhört mycket, och att bryta vardagen.



Ha en trevlig helg!

Postat av: Bettan

Publicerad 2011-04-15 16:08:08

Låter härligt och mysigt. Klart att man ska ta tillfället i akt och njuta av kompisar o god mat/dryck så fort tillfälle ges:) Trevlig helg!

Postat av: Ann

Publicerad 2011-04-17 08:35:19

Det låter helt fantastiskt. Själv fyllde jag på grinighetskontot, kanske även avundsjukekontot som konstigt nog inte fick påfyllnad nu när jag läste det här, kanske håller jag på att bli frisk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela