Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Hallakulle bygger bo

Publicerad 2011-04-10 01:12:47

Jag hjulade kanske inte, men ikväll njöt jag för fulla drag av kvällens sydafrikanska vin högt uppe i skatteskrapan med bästa sällskapet. Utsikten och solnedgången över Stockholm gav vinet karaktär.

Postat av: Ann

Publicerad 2011-04-10 09:08:05

Frågan är om jag någonsin gjort det, jag äter mej nog till hjulandet tror jag.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-10 15:51:52

SV: Haha, jag med ! :) Men nu är den här!

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-04-10 19:43:52

Klackarna i taket!!!

Champagne gör en alltid glad och senaste jag hjulade var antigen till en Rose Lanson eller till Åkessons smultronbubbel en solig dag för att det var så hysteriskt cerise och smakade smultronkyss:



http://www.websitefolder.net/akessonvin/Wild_Strawberry_Sparkling.asp?pass=

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-04-11 09:44:22

@Hallakulle - låter härligt!



@Ann - mat eller dryck - ibland får man sig något till livs som är lite extra!



@Åsa - ska kolla dina förslag vid första bästa tillfälle! Lite kul med svenskt bubbel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela