Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Spontan bloggträff

Publicerad 2011-08-30 23:33:48 i Personligt - välmående,


Ibland tänker jag lägga ner min blogg. Och ibland blir jag alldeles till mig över att jag har en. Ok, visst kan jag läsa och följa andras bloggar utan att ha en egen, men ändå. Idag var en tung dag på jobbet - en kunds system hade brakat ihop big time, och där satt jag och försökte få ordning på saker och ting.

Under tiden en backup las tillbaka kollade jag snabbt "mina" bloggar. Och vad ser jag - jo, att Singelmamman ska på bloggträff light. Kommenterade detta lite snabbt, och det dröjde inte länge förrän jag var medbjuden via min blogg :) Precis vad som behövdes en dag som denna!!! Förutom Singelmamman var där Monstermalla, Ting, Anki och Lysande Ögonblick, och himlans så trevlig det var.

Lite mat och rödtjut, massor av prat och skratt. Vilken avslutning på en dag som denna! Tack tjejer!!!!

Kan ju tyvärr inte bidra med några foton eftersom fånen var på laddning i köket ;) Restaurangköket, that is.


.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2011-08-31 01:05:38

Tack själv för att du kom! Jättetrevligt. Nästa gång ska jag inte springa hem så snabbt! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela