Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Födelsedag idag

Publicerad 2011-02-02 23:30:29 i Personligt - välmående,


Här går man och skrotar och tänker att "ja, ja, ännu en födelsedag..." och så
är det inget mer med det...

Jag han knappt iväg hemifrån så ringde föräldraskapet. min farbror, lillasyster
och äldste sonen. Han sjöng, och jag var tvungen att gå ifrån min plats i kontors-
landskapet för tårarna flödade. Älskade lilla gubben - han hade lånat sin pappas
telefon och ringde helt på eget bevåg. Mellansonen sov hos kompis och kom av
förklarliga skäl inte ihåg, och minsta lillasyster har noll koll än så länge.

Under dagen har det rasat in sms, kommentarer här och hälsningar på FB. Innan
FBs tid så var det närmsta skaran som skickade en hälsning. Nu fascineras jag
över mina vänner på FB - det har kommit så många hälsningar under dagen att
jag är alldeles till mig i trasorna. Tack kära vänner - ni som även läser här!!!!


Tack, alla fina vänner, för era hälsningar!!!!


.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2011-02-03 00:17:01

Ett litet, försenat, men välment GRATTIS!

Postat av: Anguin

Publicerad 2011-02-03 07:42:50

Gratulerar! Ska det bli skönt att äntligen få handla på Systemet själv?

Postat av: Märtha G

Publicerad 2011-02-03 09:35:41

Because you´re worth it!



Grattis igen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-03 12:50:29

Stort Grattis!

Postat av: malve

Publicerad 2011-02-03 13:46:35

Grattis lite i efterskott!!!!!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-02-03 16:45:03

Ett stort grattis (i förskott) även från mig!!



KRAM!!!

Postat av: Stina

Publicerad 2011-02-03 16:45:47

EFTERSKOTT menar jag förståss! ;)

Postat av: Kiki

Publicerad 2011-02-03 17:32:18

Vad härligt att du hade en fin och överrasknade födelsedag! Det blir man iaf aldrig för gammal för! :)

Kram!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-02-05 20:45:11

Tack mina vänner för hälsningar!!



Hade en fin dag med mina barn (efter skola/dagis) och vänner på middag. Många hälsningar via sms/mail/FB/tfn/här - härligt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela