Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Livet på en pinne!

Publicerad 2011-02-08 22:03:59 i Semester - Teneriffa 2011,


Sol, bad, 25 grader, lunch på altanen (baguette och ett glas vin), middagsvila i solstolen, middag på altanen, barnen på bra humör, vuxna njuter, lite träning inslängt i vilan, mer sol, prognos för kommande dagar är fint och 25, utflykt till djurpark och äventyrsbad, noll tankar på snöslask i Stockholm. Ett glas vin till, glass en masse, salta bad väntar, ingen vardagsstress, njutning!!!

Livet på en pinne!


Var befinner du dig?


.

Kommentarer

Postat av: Fru Gårman

Publicerad 2011-02-08 22:35:41

Ja, inte är jag där i alla fall, men ha det så skönt! :)

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2011-02-09 10:51:56

Nyss hade jag så, nu är det lite mer vardag. Men skönt det med. Bortsett envis förkylning som helt däckat mig. Men, jag kommer igen snart. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-09 20:45:45

Ånej, det där ville jag inte läsa ;)

Jag befinner just där du är glad att du inte befinner dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela