Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

8760 - dag 3

Publicerad 2011-01-03 20:49:55 i 8760,


Må-bra-saker: Skrivit in mig på Viktväktarna (VV). Dragit igång SATS igen.

 

Se framåt: Delmål för VV -5% 31 januari, -10% 14 mars, 2/3 25 april, och målet bör vara nått 20 juni. Så det så.

 

Lev nu: Det är nu livet är. Jag kan inte vänta på att någon annan ska fixa något. Jag fixar själv. Och just nu är det prio på barnen och mig själv. Annat får vänta.

 

Njut av det vackra: Snön glittrar :)

 

 

.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela