Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tjejmilen - 2011 - kvartett

Publicerad 2011-01-17 08:00:00 i Personligt - motion,


Nästan 8 månader kvar, men jag är anmäld till Tjejmilen 2011, som
går av stapeln 3 september. 230 dagar att komma i form!!

Försökte få ihop en kvartett förra året, men det lyckades tyvärr inte.
I år gör jag ett nytt försök! Tänker påminna om denna kvartett en
gång ungefär, och då vore det väl tusan om vi inte kan fixa det :)

Så, känner du dig sugen, så kan du maila till anmälnings/referens-
nummer till mig, så vidarebefordrar jag till Tjejmilen när vi blir 4 st.


Är du på?


.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-01-17 08:40:17

Åhh, vad gärna jag hade varit på men jag misstänker att jag bor i fel del av sverige.

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2011-01-17 19:39:37

Hej. Så bra att anmäla sig så tidigt och ha något att träna för.



Kul att du gillade sovrummet. Överkastet heter Alina och är från IKEA och finns i närmsta varuhus till ett överkomligt pris. Bra va?!



Kram Malin

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-01-17 21:08:38

@Louise - det går tåg :) Många som kommer från andra delar av Sverige och springer!!!



@Malin - tack för överkastinfo; ska kolla närmare på ikea nästa gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela