Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En vit iPhone 4

Publicerad 2011-07-12 18:04:48 i Allmänt - osorterat,


Jag skrattade åt alla iPhonefrälsta (fanatiker), inklusive han som numera tituleras
X (han som importerade och gick igenom trasslet med att låsa upp en amerikansk
iPhone), men nu sitter jag med en egen, och är salig :) En vit skinande iPhone 4.

Har inte börjat spana in den på djupet än eftersom synk pågår, men snart så.
Himla trevligt av Apple att leverera den laddad, till skillnad från alla andra telefoner
jag haft där man har ett väntans dygn på att få komma igång.

Tänk att den fick min spänning inför altanbygge att hamna lite i skymundan.. Har
varit tvungen att hålla mig hemifrån idag eftersom jag är för otålig och vill kolla
läget hela tiden. Det är ju inte så att jag kollar upp min byggare, han jobbar på för
fullt, men jag är väl ivrig..

Oh well, iPhonedax!


Vad heter din nalle?


.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-07-12 18:16:53

Ohh.. välkommen till klubben! ;) Jag ääääälskar min!

Postat av: Kiddan

Publicerad 2011-07-12 19:00:43

Grattis till Pektelefonen. Men du har väl haft en android tidigare?! Själv har jag en gammal Iphone 3g. Ska byta upp mej i höst och då blir det nog en HTC Sensation. Eller Iphone 5. Vi får se .)

Postat av: Lotten

Publicerad 2011-07-13 15:17:20

Jag köpte min vita Iphone4 för en vecka sedan och är helnöjd!

Postat av: Märtha G

Publicerad 2011-07-15 20:46:21

Grattis till Din iPhone! Den första jag såg "live" var just X:s :-)



Grattis till altanen! ( jag förstår både altan, däck och trall)



Hoppas det fick bra idag på A:s begravning, så bra nu det kan gå...



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela