Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Skor, skor, skor

Publicerad 2011-07-14 10:16:48 i Freja - hall,


Gympaskor för innebruk, för ute, gamla, nya och så ett extrapar
Stövlar i olika varianter
Sandaler, flip flops, crocs

Hur kan man ha så många skor? 3 barns, barnens kompisar, egna.

Och hallen är liten.

Så, vad göra? Söker på Blocket, och häromdagen fanns jag vad jag
sökte - två sprillans nya, ihopmonterade, PS Skåp, till bra pris!

Måste nu bara bestämma mig om jag ska ha nedre delen till skor,
och sätta de två överdelarna i garderoben, eller om båda hela
enheterna ska få agera skoförvaring. Får nog testa och se.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela