Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Siktar mot toppen

Publicerad 2011-06-27 12:20:53 i Personligt - Ebba,


Hade det varit Ettan hade jag blvit förskräck över den höga höjden
vid knappa 3 år.

Hade det varit Tvåan hade jag inte förvånats ett dugg - han har inga
rädslor.

Nu är det dock Trean. Nu är jag mest förvånad över att hon faktiskt
satt still länge nog för mig ett ta ett foto. Det var upp och ner. På
utsidan av stegen. På insidan. Hon gjorde ett försök att ta sig ut på
överliggaren, men där satt jag stopp. I övrigt tycker jag det är bra
att hon tar för sig och är nyfiken.






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela