Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Njuta av synden

Publicerad 2011-03-06 17:59:11 i Personligt - välmående,


Hos VV finns det förvisso inget syndigt, men att äta något mindre nyttigt,
som förbrukar en stor del av dagens ranson, känns lite syndigt. Då gäller
det verkligen att NJUTA av synden!

Idag var E och jag och firade hennes namnsdag på café. Inte för att hon
har någon större koll :) Hon fick iaf välja bulle och hittade en stor choklad-
boll. Mamma fick smaka, och efter halva fick mamma resten. Som jag njöt!
Den måste varit hemgjord och smakade himmelskt!

Förr kunde jag synda på ett helt annat sätt. Då det jag stoppade i munnen
inte var "helt ok" åkte det ned snabbt som attan och utan större eftertanke
eller fundering på vad det smakade. Totalt slöseri.

Idag njöt jag varje tugga!


Vilken synd njuter du av?


.

Kommentarer

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2011-03-07 08:38:12

Förstår precis vad du menar :-)

Postat av: Fru Gårman

Publicerad 2011-03-07 10:01:36

Ska man synda ska man njuta av det, annars kan man lika gärna strunta i alltihopa! :)

Sv. På blogspot finns statistik inbyggd i funktionerna. Massor med olika information. Vet inte om blogg.se har något sådant? Man kan också skaffa google analytics. Då ska man också hitta massa info.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela