Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Sandy Bay Beach och solnedgång - 25/3

Publicerad 2011-03-27 08:28:24 i Semester - Sydafrika 2011,

 

Dax för beachen! 2 alternativ – Camps Bay full med folk, eller Sandy Bay Beach, glest befolkad såhär års, men mest nudister? Så länge jag inte behöver ta av mig ner på skinnet, så är ju en tom strand bättre. Sagt och gjort, Sandy Beach fick det bli.

 

 

Med kläderna på. Inte svårt att följa uppmaningen på skylten… Varken på gångstigen eller på stranden.

 

 

Har varit med om sämre stränder

 

 

Kunde förstås inte låta bli att skriva en hälsning

 

 

Mera beach

 

 

Efter beachen åkte vi hem till Eric för att softa lite. Och spana in solnedgången.

 

Jag tycker inte om att vara med på bild, så det får räcka med tomma solstolar. Men jag kan intyga att det var helt ok.

 

 

 

Solnedgång - tyvärr svår att återge på foto








 


Som avslutning på dagen åt vi en underbar middag

 

 

 

Lax på en risottobädd. Lemon Marengue. Vitt vin.

 

.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-03-27 11:44:37

Vilken strand.. härligt att se riktiga sommarbilder. Maten ser inte heller helt fel ut, den där pajen skulle jag inte tacka nej till!

Postat av: -ME-

Publicerad 2011-03-29 11:11:46

Det verkar helt underbart! NJUT!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela