Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Snödroppar

Publicerad 2011-03-14 20:01:54 i Årstider/Högtider - vår,


Halleluja - jag har sett snödroppar! Våren är påväg!!! Grannens söder-
vända gräsmatta ståtade med 5-6 grupper av skira små droppar.





Snödropparna på bilden har tyvärr inget med dagens händelse att göra.
De är fräckt lånade via google.


Har du en live snödroppsbild att dela med dig av?
Maila [email protected] så lägger jag upp! Glöm inte att meddela
var i Sverige, åtminstone på ett ungefär, fotot är taget!


Längtar du efter våren?


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-14 21:05:55

Ville du bli av med ribborna eller? Det är ribb vi köpt, i svart, men måste ha fler.

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-03-14 21:09:07

Ja, har typ 10 st Ribba svart 18*24 tillgängliga. Dock utan passepartout.

Postat av: Fru Gårman

Publicerad 2011-03-15 10:31:28

Oki! Jag ska kolla med chefen om han vill ha utan passepartout och vilken storlek det var på fotona. Återkommer.

Kram!

Förresten, det är fullt med tulpanskott utanför fönstret här i söderläge. Det finns hopp om livet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela